Cine suntem?
Antico & Asociații SPRL este o societate de avocatură ce își desfășoară activitatea în următoarele domenii: dreptul civil, dreptul fiscal, procedurile de insolvență, licitațiile publice, dreptul muncii, dreptul bancar.
Antico & Asociații SPRL a fost fondată în 2008 la București de către avocatul Mario Antico, după o serie de experiențe profesionale internaționale. Încă de la început, firma și-a concentrat activitatea asupra asistării antreprenorilor italieni și internaționali în internaționalizarea companiilor lor în străinătate, precum și în diferite aspecte ale dreptului comercial și fiscal internațional.
În 2012, firma a deschis un sediu la Arad și și-a extins sfera de activitate în domeniile dreptului fiscal, procedurilor de insolvență și achizițiilor publice. Începând cu anul 2013, Antico & Asociații SPRL a asistat principalele companii italiene care operează în domeniile Petrolului și Gazului, Imobiliar, Resurse Umane, Construcții Civile și Energetice, în toată România, având un sediu și în Brașov.
Ce oferim în cadrul programului?
În timpul pe care il vei petrece în societatea noastra vei avea ocazia să observi :
1. Activitățile zilnice a unui avocat:
- Cum abordăm problema juridică a unui client;
- Cum gândim /concepem strategia pentru soluționarea problemei clientului;
- Care este activitatea de cercetare pe care o întreprindem cu privire la problema clientului;
- Cum identificăm cel mai optim mod de a soluționa problema clientului ( ce tip de acțiune formulăm);
- Cum concepem și redactăm un contract de asistența juridică ( elementele lui principale și condițiile lui de validitate);
- Cum redactăm propriu-zis o acțiune civilă;
- Care sunt etapele care urmează să fie parcurse după definitivarea acțiunii și depunerea ei la instanță;
- Cum acționăm în ipoteza în care alegem să nu formulăm o acțiune în instanță.
2. Activitățile de consultanță juridică:
- Cum redactăm și revizuim un contract (ce presupune un act juridic);
- Cum înființăm o societate ( înființare ONG, modificări ONG ).
3. Activitățile de perfecționare continuă a avocatului :
- Cum se studiază noutățile legislative publicate în Monitorul Oficial;
- Cum se studiază practica instanțelor de judecată;
- Cum se studiază literatura juridică de specialitate.
Ce faci ca participant la internship?
Alături de echipa ANTICO care se va ocupa de bunul mers al acestui proiect vei:
- redacta un draft contract , o cerere de chemare în judecată, o notificare;
- te vei deplasare la Instanță sau la Oficiul Registrului Comerțului.
Ce primești la finalizarea proiectului
Pe lângă experiența pe care o acumulezi în cele 5 zile petrecute la noi, vei primi o diplomă de participare în programul MyWaY și o scrisoare de feedback din partea echipei alături de care ai petrecut acest timp valoros pentru cariera ta.
De asemenea, îți oferim câteva poze și filmulețe cu tine, colegii și echipa coordonatoare, cele mai simpatice instantanee pentru amintirea acestui internship.